20-årige Armin Gigovic er ny mand i OB.
Midtbanespilleres kontrakt i russiske Rostov er sat i bero, og derfor kan den fynske klub hente ham på en fri transfer.
- Armin har kvaliteter, der direkte øger konkurrencen på vores hold, og derudover får vi en større taktisk fleksibilitet med ham i truppen. Vi ser frem til at begynde arbejdet med ham i Ådalen med det samme, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB, til klubbens hjemmeside.
Hovedpersonen ser også frem til samarbejdet.
- OB er en stor klub med en flot historie, så nu glæder jeg mig bare til at spille i den stribede trøje foran fansene. Jeg har hørt, at der er en flot opbakning med god atmosfære på stadion, så jeg glæder mig meget til at møde supporterne, siger Gigovic.
OB oplyser, at Gigovic har underskrevet en kontrakt, der gælder til udgangen af 2022, men der er mulighed for en forlængelse af samarbejdet.
Gigovic har siden slutningen af marts spillet i Helsingborg, men hans aftale med den svenske klub udløber den 31. august.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
FK Rostov
OB
Helsingborg
3F Superliga



































