2022-08-31 22:33:40

Bekræftet: OB henter Gigovic på fri transfer

OB har få timer før transfervinduet lukker i bekræftet, at de henter Armin Gigovic på en fri transfer. Midtbanemanden får en kontrakt, der gælder frem til slutningen af 2022 med mulighed for forlængelse.  

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

3F Superliga - 8. runde

FT

OB

1 - 2

VFF

20-årige Armin Gigovic er ny mand i OB. 

Midtbanespilleres kontrakt i russiske Rostov er sat i bero, og derfor kan den fynske klub hente ham på en fri transfer. 

- Armin har kvaliteter, der direkte øger konkurrencen på vores hold, og derudover får vi en større taktisk fleksibilitet med ham i truppen. Vi ser frem til at begynde arbejdet med ham i Ådalen med det samme, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB, til klubbens hjemmeside.

Hovedpersonen ser også frem til samarbejdet.

- OB er en stor klub med en flot historie, så nu glæder jeg mig bare til at spille i den stribede trøje foran fansene. Jeg har hørt, at der er en flot opbakning med god atmosfære på stadion, så jeg glæder mig meget til at møde supporterne, siger Gigovic.

OB oplyser, at Gigovic har underskrevet en kontrakt, der gælder til udgangen af 2022, men der er mulighed for en forlængelse af samarbejdet.

Gigovic har siden slutningen af marts spillet i Helsingborg, men hans aftale med den svenske klub udløber den 31. august. 

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

3F Superliga - 8. runde

FT

OB

1 - 2

VFF

Annonce

1 kommentar

Se kommentarer
Annonce