Det er to uger siden, at transfervinduet smækkede i, men FC Midtjylland har mandag aften præsenteret en transfernyhed.
Ulvene køber således 21-årige Mark Ugboh fra sin portugisiske søsterklub CD Mafra.
FCM oplyser, at aftalen blev indgået i de sidste dage af transfervinduet, der lukkede 1. september, men Ugboh afventer stadig sin arbejdstilladelse.
Han tilslutter sig førsteholdstruppen, når den er på plads, lyder det.
Elias Olafsson og Jonas Lössl kæmper om spilletiden på FC Midtjyllands førstehold, mens FCM også har unge Liam Selin.
Derudover fik Ovie Ejeheri ophævet sin lejeaftale i Fredericia, efter målmanden blev skadet, og han vendte således tilbage til FCM før tid.
Mark Ugboh kom til FCM fra den nigerianske samarbejdsklub FC Ebedei i 2022, men har endnu ikke debuteret på førsteholdet.
I Mafra står Mark Ugboh noteret for tre førsteholdskampe.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere
FC Midtjylland
Mafra
3F Superliga


































