21 kampe uden mål.
Rasmus Højlund endte i en målkrise, hvor intet fungerede for Manchester United-danskeren, som kæmpede og kæmpede.
Man kunne kamp efter kamp se, hvordan Højlund forgæves forsøgte at få brudt den kedelige målkrise, men bolden ville ikke ind.
I et interview med Disney+ fortæller Højlund nu, hvordan den periode påvirkede ham.
- Det var en ærgerlig cirkel. Vi spillede ikke så godt som hold, og det gik også ud over mig. Men jeg er ikke typen, som ligger mig ned og giver op.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det var også derfor, at jeg spillede og startede inde i de kampe. Det er jo, fordi jeg er blevet ved med at arbejde for holdet og på mit eget spil.
- Jeg sætter mig ikke bare ned og siger: 'Det er fedt, at jeg ikke har scoret i 21 kampe'. Jeg sætter mig selv ned og kigger på mit spil for at se, hvad jeg kan gøre bedre.
- Jeg står også et eller andet sted og tænker: 'Hvorfor fanden er det, at jeg ikke kan score? Hvor er det, at det går galt?', siger Rasmus Højlund til Disney+.
Den danske angriber fik hul på bylden den 16. marts, da han scorede mod Leicester. Få dage senere kom han også på tavlen for Danmark i landskampen mod Portugal i Parken.
I kan se hele interviewet med Rasmus Højlund i videoen øverst i artiklen, hvor han sætter ord på den ærgerlige periode uden mål.
Husk at du kan se Manchester Uniteds kommende kampe mod Lyon på Disney+.
Du kan streame samtlige kampe fra UEFA Europa League og UEFA Conference League på Disney+.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Manchester United
Premier League



































