2025-08-05 14:48:27

Celtic lejer City-talent

Celtic oplyser, at klubben har lejet Jahmai Simpson-Pusey fra Manchester City for resten af sæsonen.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

PAL

0 - 3

MCI

19-årige Jahmai Simpson-Pusey skal i den kommende sæson tørne ud for Celtic.

Den skotske storklub oplyser på sin hjemmeside, at de har indgået en sæsonlang lejeaftale med Manchester City.

- Det er en kæmpe klub, og jeg er glad for at komme hertil, spille foran fansene og spille for holdet.

- Det her er en stor mulighed. Jeg vil vise mit talent og mit niveau.
Det bliver godt for mig at være her og forhåbentlig hjælpe holdet med at vinde ligaen igen og klare os godt i Europa, siger teenageren til Celtics hjemmeside.

I den seneste sæson var Simpson-Pusey anfører for Manchester Citys U21-hold, som vandt Premier League 2-titlen for fjerde sæson i træk.

Han blev samtidig den første forsvarsspiller nogensinde til at blive kåret som Premier League 2’s Årets Spiller.

Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

PAL

0 - 3

MCI

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce