19-årige Jahmai Simpson-Pusey skal i den kommende sæson tørne ud for Celtic.
Den skotske storklub oplyser på sin hjemmeside, at de har indgået en sæsonlang lejeaftale med Manchester City.
- Det er en kæmpe klub, og jeg er glad for at komme hertil, spille foran fansene og spille for holdet.
- Det her er en stor mulighed. Jeg vil vise mit talent og mit niveau.
Det bliver godt for mig at være her og forhåbentlig hjælpe holdet med at vinde ligaen igen og klare os godt i Europa, siger teenageren til Celtics hjemmeside.
I den seneste sæson var Simpson-Pusey anfører for Manchester Citys U21-hold, som vandt Premier League 2-titlen for fjerde sæson i træk.
Han blev samtidig den første forsvarsspiller nogensinde til at blive kåret som Premier League 2’s Årets Spiller.

Manchester City
Celtic
Premiership



































