Brønshøj Boldklub opruster.
Hvepsene oplyser torsdag, at klubben har skrevet kontrakt med den 27-årige offensivspiller Morten Olsen.
Morten Olsen har fået en aftale frem til sommeren 2027, og han kommer til efter en sæson i Holbæk B&I, hvor det blev til 15 scoringer på tværs af alle turneringer.
Sportschef i Brønshøj, Thomas Ibsen, glæder sig over tilgangen af Morten Olsen.
- Morten er en spiller med nogle kvaliteter, som passer rigtig godt ind i den måde, vi ønsker at spille på.
- Han har bevist sit værd som målscorer gennem flere sæsoner, og det er ikke tilfældigt, at han blev Holbæks topscorer i den forgangne sæson. Vi er overbeviste om, at han bliver en stor gevinst for Brønshøj, siger Thomas Ibsen.
Morten Olsen har tidligere spillet i Hvidovre, Hillerød, Allerød og altså Holbæk.
Brønshøj sluttede som nummer fire i CampoBet 3. division.


Brønshøj Boldklub
Holbæk
CampoBet 3. division
































