Onsdag aften tørnede Galatasaray og Atletico Madrid sammen.
Trods et spillemæssigt overtag måtte Madrid-klubben nøjes med et enkelt point, da opgøret endte 1-1.
Efter kampen satte Atletico Madrids stopper, Marc Pubill, ord på resultatet.
- Vi har prøvede helt til det sidste. Vi kom for at gå efter alle tre point, men det lykkedes ikke, og nu må vi tænke på den næste kamp, siger han ifølge AS.
Artiklen fortsætter efter billedet

Undervejs i opgøret havde Marc Pubill flere dueller med Victor Osimhen, hvilket han nød.
- Osimhen er en god fyr. Jeg håber at blive ved med at spille mod spillere som ham i lang tid, siger han.
Du kan læse mere om opgøret her.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Atletico Madrid
Galatasaray
Champions League

































