Luis Binks er slet ikke splittet, når han skal pege på England eller Skotland under VM.
Den 24-årige Brøndby-stopper er godt nok født og opvokset i Gillingham i England, men han har tidligere givet udtryk for, at han foretrækker det skotske landshold, hvis Steve Clarke på et tidspunkt skulle række ud, ligesom han har en skotsk bedstefar.
Derfor var han også klar i mælet, da han tirsdag - efter træningspasset i Brøndby - blev spurgt til, hvor sympatien ligger under VM.
- 100 procent Skotland.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Se bare på fansene. Hele USA elsker dem lige for tiden, og de engelske fans deler jo vandene. Enten elsker du dem eller hader dem. Jeg forstår, hvorfor folk hader de engelske fans. De kan være lidt for meget.
- Det er lidt mere eventyrligt med Skotland, og de bringer en virkelig god energi og atmosfære, lød det fra Binks.
Skotland møder natten til torsdag Brasilien i Miami i den sidste gruppekamp, mens England delte med Ghana tirsdag aften.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
Brøndby IF
FIFA VM




































