




FC Nordsjællands tabte 2-3 i Haderslev til Sønderjyske.
Et par store fejl i defensiven blev dyre for klubben fra Farum.
Anfører Mark Brink ærgrede sig, men var egentligt afklarede, da han talte med Viaplay efter kampen.
- Det er et eller andet sted fortjent, når man laver så store fejl.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det er sådan, det er. Vi får ikke udnyttet vores gode perioder. Jeg synes, vi har kampen, hvor vi gerne ville have den et godt stykke inde i anden halvleg, men så får de lavet et mål, og så bliver det svært derfra, siger Brink til Viaplay.
Du kan læse meget mere om kampen her.
Nederlaget var FCN's andet i træk, efter de tabte 0-1 hjemme til Brøndby i sidste runde.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Sønderjyske
FC Nordsjælland
3F Superliga







































