Offensivspilleren Marc Winkel forlod Frem, da klubben rykkede ud af 2. Division.
Nu er han tilbage.
CampoBet 3. Divisionsklubben oplyser på sin hjemmeside, at Winkel har skrevet under på en aftale, der gælder for den kommende sæson.
Det glæder Martin E. Jensen, der er en del af Frems sportsudvalg.
- Vi har hele tiden haft et godt forhold til Marc, og vi er utrolig glade for, at han igen er en del af truppen.
- Han kender klubben og vores spillestil, hvilket giver os en klar fordel i opstarten til den nye sæson, siger Jensen.
Hovedpersonen er også tilfreds:
- Jeg er super glad for at kunne fortsætte i klubben. Vi har et super spændende hold, som jeg tror, vi kan nå langt med, så jeg glæder mig bare til at komme i gang igen, siger Winkel.


BK Frem
CampoBet 3. division





























