En ny stopper har været en prioritet for FC Midtjylland hele sommeren.
Nu er midtjyderne millimeter fra at få et nyt ansigt i truppen.
Lørdag eftermiddag skrev den italienske transferjournalist Gianluca Di Marzio, at de danske sølvvindere køber Martin Erlic fra Bologna for fem millioner euro – svarende til 37,5 mio. kroner – plus 7,5 millioner kroner i bonusser.
Ifølge Bolds oplysninger skal den kroatiske landsholdsspiller til lægetjek på Heden søndag, inden han officielt kan kalde sig FC Midtjylland-spiller.
Erlic vil herefter underskrive en aftale, der gælder frem til 2030.
Artiklen fortsætter efter billedet

Lørdag beskrev transferjournalisten Nicoló Schira, at kroaten ville komme til FCM på lejeaftale med en købsoption, der ville blive aktiveret efter hans første kamp.
Men der er tale om et direkte køb, som Gianluca Di Marzio beskrev det, hvor handlen kan løbe op i 45 mio. kroner.
Det er dermed også det største indkøb i FC Midtjyllands historie.
Det betyder med andre ord også, at Thomas Thomasberg får en ny forsvarsprofil til rådighed, når søndagens lægetjek er gennemført.
Martin Erlic har spillet 10 A-landskampe for Kroatien.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere

FC Midtjylland
Bologna
3F Superliga







































