FC København er videre i Champions League-kvalifikationen.
Det var Andreas Cornelius med til at sikre, da FCK'erne gaflede en sejr på 1-0 med hjem til Østerbro fra Kosovo.
FCK'erne gik videre med samlede resultat på 3-0, hvilket glæder den danske måltyv.
– Der var tænding på. De kom med 180 i timen og fik også et rødt kort. Der var meget høj tænding, og det er jo også det, som de ligesom kan komme med. Men jeg synes, at vi stod fint imod det, fortæller Andreas Cornelius til FCK TV efter kampen.
Artiklen fortsætter efter billedet

Cornelius kunne have set sit navn to gange på måltavlen, dog blev det ene mål annulleret på grund af offside.
I næste runde venter enten Malmö FF eller RFS fra Letland.
Svenskerne vandt første opgør 4-1.

FC København





































