Elliot Anderson ser ud til at være på vej til Manchester City.
Den engelske storklub sprænger angiveligt banken for den engelske landsholdsspiller, som de køber i Nottingham Forest.
Intet er officielt blevet meldt ud, men det ser ud til, at der ikke er lang tid til.
- Jeg tror, der er en god chance for, at det hele er på plads inden vores 1/32-finale.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Han spiller, som om han ejer det hele. Vi havde heller ingen bekymringer over hans fitness.
- Lægestaben gav grønt lys, og han er ikke skadet, siger den engelske landstræner Thomas Tuchel ifølge Sky Sports.
Læs mere om Andersons skifte her.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Manchester City
Nottingham Forest
Premier League
England



































