Manchester City vil have Elliot Anderson.
Det må være konklusionen, efter The Athletic torsdag aften skriver, at den engelske storklub har lagt et nyt kæmpebud på Nottingham Forest-profilen.
De to klubber skulle være enige om en kæmpehandel.
Det bliver samtidig beskrevet, at Forest er på jagt efter en britisk transferrekord, hvis de skal sælge Anderson.
Artiklen fortsætter efter billedet

Det vil sige, at de skal have mere end de små 1,1 milliarder, som Newcastle fik for Alexander Isak for et år siden.
Transferjournalisten Fabrizio Romano skriver yderligere, at planen lige nu er, at Anderson skal gennemgå et lægetjek i USA.
23-årige Anderson, der lige nu er til VM med England, har kontrakt med Forest frem til 2029.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Manchester City
Nottingham Forest
Premier League































