Vejle kan være tæt på at præsentere en ny aftale med Nathan Trott.
I hvert fald beretter B.T., at den engelske målmand tager en sæson mere i Nørreskoven.
I sidste sæson var Trott lejet i West Ham, og han havde stor succes i NordicBet Ligaen. Derfor var planen angiveligt, at Trott skulle tilbage til West Ham, men Vejle er lykkedes med at lande en ny aftale, lyder det.
Den 24-årige målmand kom til Vejle i august 2022, og siden er det blevet til 25 kampe for Superliga-oprykkerne.
I løbet af de 25 kampe har Trott holdt intet mindre end 14 clean sheets.
Nathan Trott har ifølge Transfermarkt kontrakt med West Ham frem til sommeren 2024.
Vejle har endnu ikke meldt noget ud om aftalen.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
West Ham
Vejle Boldklub
Betinia Liga



































