2025-07-30 08:45:00

City sender kant på lån i Hull

Manchester City har udlejet den 19-årige kantspiller Joel Ndala til Hull City for den kommende sæson. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Championship - 1. runde

FT

COV

0 - 0

HUL

Manchester City sender Joel Ndala på udlån igen. 

Den 19-årige kantspiller trækker i den kommende sæson den organge Hull City-trøje over hovedet. 

- Jeg føler mig meget privilegeret over at komme til en klub som denne. 

- Jeg er virkelig spændt og glad for at blive en del af klubben. 

- Manageren (Sergej Jakirovic, red.) fortalte, at han har fulgt mig, siden jeg spillede Youth League, og han viste, at han ville have mig her, fortæller Ndala til Hulls hjemmeside. 

Den 19-årige englænder var i den seneste sæson på udlån fra City to gange. 

Det første halve år tilbragte han i PSV, inden han tilbragte foråret hos Nottingham Forest. 

Artiklen fortsætter efter indholdet

Championship - 1. runde

FT

COV

0 - 0

HUL

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce