


Østrig tabte mandag aften 0-2 mod Argentina i anden gruppekamp ved VM.
Efter kampen var Ralf Rangnick tydeligt frustreret over dommerarbejdet i forbindelse med Argentinas 1-0-scoring.
Ifølge den østrigske landstræner begik Alexis Mac Allister et frispark på Xaver Schlager.
- Jeg havde ønsket, at de havde bedt dommeren om at se situationen igen. Hvis han havde gjort det, ville han have set det, som vi alle så på bænken: Et klart frispark mod Schlager.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke bruger VAR, når man har muligheden, udtalte Rangnick ifølge LaOla på et pressemøde.
Østrig og Ralf Rangnick skal i sidste gruppekamp mød Algeriet.

VM Morgenbriefing: Messi skriver historie, Mbappé presser på
Hattrick | Afsnit 116Lionel Messi er nu den mest scorende spiller i VM-historien, men Kylian Mbappé lod sig ikke imponere længe.
Læs mere
FIFA VM
Argentina
Østrig





































