Torsdag går det løs mellem Arsenal FC og Tottenham Hotspur.
Træningskampen afvikles i Hong Kong, som den danske manager Thomas Frank glæder sig til.
I den forbindelse er der kæmpe ros til rivalerne fra The Gunners.
- Det er en stor udfordring ud over at være vores største rivaler og den første North London Derby uden for Storbritannien. De er også lige nu et af de bedste hold, må jeg desværre sige, i verden, det skal vi også være ærlige omkring, siger Thomas Frank på et pressemøde op til kampen.
Artiklen fortsætter efter billedet

- På den måde bliver det en stor prøve, men det er mere end en prøve, for mod Arsenal er det ikke bare en venskabskamp. Selvfølgelig er det en kamp, hvor vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at vinde.
Arsenal og Spurs tørner sammen torsdag eftermiddag klokken 13:30.
Thomas Franks tropper møder derefter Newcastle og Bayern München i testkampe, før de spiller mod PSG i Super Cup-finalen.

Tottenham
Arsenal

































