2026-06-23 13:10:06

Vendsyssel lejer midtstopper i FCM

Vendsyssel FF oplyser, at de har lejet Bilal Konteh i FC Midtjylland.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

fredag 26. jun

MFF

vs

FCM

Vendsyssel FF er ved at forberede sig til næste sæson, hvor de skal spille i Betinia Ligaen.

Det gør de blandt andet ved at forstærke defensiven.

Tirsdag har de offentliggjort, at de lejer Bilal Konteh i FC Midtjylland.

Den 19-årige svensker kommer til at være i den nordjyske klub i hele den kommende sæson.

Artiklen fortsætter efter billedet

Betinia Liga -Vendsyssel lejer midtstopper i FCM
Foto: Daniel Stentz/FC Midtjylland

- Vi er rigtig glade for at kunne tilknytte Bilal for den kommende sæson. Han er en ung midtstopper med et stort potentiale, og han kommer fra et miljø i FC Midtjylland, hvor der stilles høje krav hver eneste dag. Vi ser nogle spændende fysiske og defensive kvaliteter i ham, og samtidig har han en alder, hvor han stadig kan udvikle sig meget. Derfor tror vi på, at det her kan blive en rigtig god aftale for både Bilal og Vendsyssel FF

- Bilal kommer ind med sult og ambitioner, og det er vigtigt for os. Vi vil gerne have spillere, der både kan bidrage til holdet her og nu, men som også har et tydeligt udviklingsperspektiv. Nu handler det om at få ham godt ind i gruppen, så han hurtigt kan lære holdet, klubben og vores måde at arbejde på at kende, siger sportschef i Vendsyssel FF, Jens Hammer Sørensen.

Bilal Konteh har fortsat sin debut for FC Midtjyllands førstehold til gode.

Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

fredag 26. jun

MFF

vs

FCM

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce