


Østrig tabte mandag aften 0-2 mod Argentina i anden gruppekamp ved VM.
Efter kampen var Ralf Rangnick tydeligt frustreret over dommerarbejdet i forbindelse med Argentinas 1-0-scoring.
Ifølge den østrigske landstræner begik Alexis Mac Allister et frispark på Xaver Schlager.
- Jeg havde ønsket, at de havde bedt dommeren om at se situationen igen. Hvis han havde gjort det, ville han have set det, som vi alle så på bænken: Et klart frispark mod Schlager.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke bruger VAR, når man har muligheden, udtalte Rangnick ifølge LaOla på et pressemøde.
Østrig og Ralf Rangnick skal i sidste gruppekamp mød Algeriet.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere
FIFA VM
Argentina
Østrig


































