






Udinese fik den værst tænkelige optakt til julen i Italien.
Thomas 'TK' Kristensen og co. fik ørerne i maskinen og fik tæsk af bundholdet fra Fiorentina med hele 1-5.
Dermed fik Fiorentina stoppet en katastrofal stime, da sejren var holdets første i Serie A i denne sæson. Og det gik altså ud over 'TK'.
Danskeren er da heller ikke tilfreds med resultatet.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det, der skete i går, skulle ikke ske. Vi er alle meget skuffede over kampens resultat og meget kede af, at vi ikke kunne give vores fans den julegave, de fortjente.
- Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at komme tilbage til sejren allerede på lørdag, skriver Thomas 'TK' Kristensen på Instagram.
Udinese kan nemlig ikke gå på ferie endnu, da man slutter året af med en hjemmekamp mod Lazio i Serie A.

Udinese
Serie A




































