Abdou Aziz Ndiaye har sat sin underskrift på en ny, lang kontrakt i FC Midtjylland.
Det bekræfter Superliga-klubben onsdag på sin hjemmeside.
Her fremgår det, at den nye aftale løber frem til sommeren 2031.
20-årige Abdou Aziz Ndiaye kom til FCM via klubbens Next Gen-hold i sommeren 2025 og fik i maj sin debut for førsteholdet imod Brøndby.
Nu fortsætter samarbejdet så flere år frem til stor glæde for sportschef Kristian Bach Bak.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Han passer på alle måder ind i vores udtryk. Han er stærk og han er hurtig, meget fysisk spiller og så har han vist os igennem et helt år, at han har kæmpe potentiale – og det er så det, som vi skal bygge videre på herfra.
- Vi vil gerne se meget mere af det, som han er rigtig god til – hans aggressivitet og hans fremadrettethed. Det viste han allerede i den kamp, som han spillede for førsteholdet, hvor han ville ud over stepperne og han ville fremad. Han er virkelig dygtig en-mod-en, og han kan hente sine modspillere, selv hvis han bliver sat. Alt det, skal han fortsætte med, siger sportschefen.
Den senegalesiske højreback blev hentet til FCM's Next Gen-hold fra ASC Jaraaf.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FC Midtjylland
3F Superliga


































