3F Superliga -FCM jubler over Silkeborg-sejr
2009-12-02 09:05:43
Foto: Ulla Myrhøj / silkeborgif.com

FCM jubler over Silkeborg-sejr

Silkeborgs sejr over FC Nordsjælland betyder, at FC Midtjylland henter to millioner kroner ekstra i TV-penge.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

SAS Liga-klubbernes placering efter 17. spillerunde er betydende for, hvor mange TV-penge der afregnes midtvejs i sæsonen. Derfor var der stor jubel i FC Midtjylland, der trods nederlaget til FC København holdt fast i ottendepladsen.

Silkeborg slog nemlig samtidig FC Nordsjælland, mens SønderjyskE kun fik uafgjort i Randers.

- Når vi nu ikke selv kunne klare det i Parken er vi da taknemmelige for de to andre resultater, siger direktør Claus Bertelsen til Herning Folkeblad.

Ifølge avisen henter FC Midtjylland to millioner kroner mere på ottendepladsen, end de ville have fået for en niendeplads.

Annonce
Annonce

11 kommentarer

Se kommentarer
Annonce