2
Artiklen fortsætter efter indholdet
Benjamin Rasmussen skal på fodboldeventyr i USA.
Den 20-årige målmand har kontraktudløb i Sønderjyske denne sommer og har allerede styr på fremtiden.
Ramussen skifter nemlig Danmark ud med USA, hvor han skal tørne ud for University of Kentucky.
Artiklen fortsætter efter billedet

Foto: Emilio Garcia/Unsplash
Den unge keeper nåede aldrig at få debut på Sønderjyskes førstehold. Ifølge Transfermarkt blev det til tre reserveholdskampe.

Sønderjyske
USA
































