2026-06-26 07:42:43

Benjamin Rasmussen flytter til USA

Benjamin Rasmussen forlader Sønderjyske og rejser i stedet til USA, hvor han skal tørne ud for University of Kentucky. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

RAN

2 - 4

SØN

Benjamin Rasmussen skal på fodboldeventyr i USA. 

Den 20-årige målmand har kontraktudløb i Sønderjyske denne sommer og har allerede styr på fremtiden. 

Ramussen skifter nemlig Danmark ud med USA, hvor han skal tørne ud for University of Kentucky. 

Artiklen fortsætter efter billedet

International -Benjamin Rasmussen flytter til USA
Foto: Emilio Garcia/Unsplash

Den unge keeper nåede aldrig at få debut på Sønderjyskes førstehold. Ifølge Transfermarkt blev det til tre reserveholdskampe. 

Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

RAN

2 - 4

SØN

Annonce

2 kommentarer

Se kommentarer
Annonce