Lyngby Boldklub buldrer afsted i Betinia Ligaen.
I forårspremieren vandt de en overbevisende 2-0-sejr over Kolding IF, og mandag aften vandt de 3-1 ude over AC Horsens.
Cheftræner Andreas Bjelland var efter mandagens sejr vældig tilfreds med at Lyngby formåede vinde på en svær udebane, selv om de kom tidligt bagud.
- Svært at komme bagud herovre, men jeg synes, at måden vi kommer tilbage på er fantastisk. Jeg synes, at det er fuldt, fuldt fortjent, at vi vinder.
- Den måde, vi gør det på med at tage fat i kuglen og spille det spil, vi gerne vil, og får skabt chancer, og vi får scoret på dødbolde, det tager vi gerne med - især når man tager til Jylland. Så jeg synes, det var en helstøbt indsats, siger Bjelland til Bold.
Artiklen fortsætter efter billedet

Lyngby-spillerne fortjener stor ros for, at de formåede at levere en så stærk præstation på en svær udebane, mener Bjelland.
- Det viser noget karakter fra spillerne, det må vi bare lette på hatten over. Jeg tror, vi har et snit på omkring 21 i startopstillingen i dag, så stor cadeau til spillerne for det mandsmod, de viser mod en svær modstander på en svær udebane, slutter han.
Sejren betyder, at Lyngby indtager førstepladsen i 1. division med tre point ned til Hvidovre på andenpladsen.
Stillingen kan ses her.


AC Horsens
Lyngby Boldklub
Betinia Liga


































